joi, 23 octombrie 2014

October Wishlist

En: Given that these past few months have been extremely stressful and with no time to spare, shopping has been the last thing on my mind. But now that the temperatures are seriously dropping, I find myself in desperate need of some cozy knits and warm coats. As far as colors go, I'm mostly in a black phase, but I'll take a little pink every now and then. I already ordered one of these, can you guess which?

Ro: Avand in vedere ca utimele luni au fost extrem de aglomerate si stresante, timp de cumparaturi nu prea am avut. Dar acum, cu temperaturile in continua scadere, simt ca e nevoie de un update la mine in garderoba. Cateva pulovere pufoase, un palton nou si o fusta scurta pe care s-o port cu cizme peste genunchi sunt doar cateva exemple (din multele lucruri de care as avea nevoie). Cromatic, sunt intr-o faza in care as purta gri sau negru in fiecare zi, dar m-am gandit ca poate o pata de roz m-ar binedispune, asa ca paltonul nr. 1 se indreapta deja spre mine...

wish-final

9 comentarii:

  1. Ha ha, suntem pe aceeasi lungime de unda, si eu am comandat mantoul powder pink, astept tracking number deocamdata, dar abia astept sa-l primesc :D
    Ma uitam si la un model de fusta similar cu modelul gri, dar mai lunga, cred ca s-ar aseza frumos <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, eu imi doream unul inca de iarna trecuta asa ca nu am stat pe ganduri cand l-am vazut! Sper sa ne vina bine, abia astept sa vad cum o sa il porti :)

      Ștergere
  2. Hope the coming months are lass stressful and more chill ^_^ I'm gonna riskt it and say you bought the fur collar coat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Close enough, I ordered the pink coat ;) I still have one full month until my residency exam and I'm counting down the days...

      Ștergere
  3. Love them all!! Such nice choices!
    xx

    Eli

    www.acurlystyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Pantalonii scurti si paltonul roz imi cam fac si mie cu ochiul !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. hello, tocmai ti-am descoperit blogul! foarte dragut! inspirate alegerile tale din acest articol! <3 daca vrei, poti sa arunci o privire si peste blogul meu: http://instantmagic.wordpress.com
    Tocmai am inceput sa te urmaresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Great picks for the season ! Just found your blog and I love it, I also followed you on GFC ! :)

    www.letmecrossover.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere